Twój koszyk jest pusty

Regulamin sklepu

Sklep Ogrodniczy WIOLETTA działający pod adresem www.sklepogrodniczy.net.pl, prowadzony jest przez Firmę Handlowo Usługową Sklep Ogrodniczy WIOLETTA z siedzibą zlokalizowaną pod adresem: 26-900 Kozienice ul. Nowy Świat 21a, nr. NIP: 812-117-44-18.

1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów dla odbiorców detalicznych i hurtowych.

2. Zamówienia w sklepie są przyjmowane automatycznie za pośrednictwem oprogramowania sklepu codziennie przez 24 godziny na dobę. W celu złożenia zamówienia należy skorzystać z mechanizmów oferowanych przez oprogramowanie sklepu. Po prawidłowym złożeniu zamówienia oraz podaniu danych adresowych niezbędnych do jego realizacji do Kupującego zostaje przesłana automatycznie wiadomość e-mail potwierdzająca fakt zarejestrowania zamówienia przez sklep.

3. Na każdym etapie realizacji zarejestrowanego zamówienia Klient otrzymuje krótkie wiadomości e-mail informujące o kolejnych zmianach statusu realizacji zamówienia.

4. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
- w przypadku płatności przy odbiorze przesyłki, tzw. przesyłki „pobraniowej” - do 3 dni roboczych od dnia zarejestrowania zamówienia przez sklep.
- w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – do 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpływu należnej kwoty na rachunek bankowy sklepu.

5. W przypadku zamówień przekraczających dostępne w magazynie sprzedawcy ilości produktów, czas realizacji zamówienia może się zwiększyć o czas niezbędny do sprowadzenia od producenta brakujących ilości produktów, nie dłużej jednak niż do 14 dni roboczych.

6. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy, zależny od wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia przesyłki.

7. W przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. W sytuacji takiej Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.

8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

9. Wszystkie ceny produktów w sklepie podawane są w Złotych Polskich w kwotach brutto (zawierają podatek VAT). Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Oznacza to, że w przypadku ewentualnej zmiany ceny produktu w kolejnych dniach pomiędzy dniem zarejestrowania zamówienia a dniem jego dostarczenia do Klienta obowiązuje cena jaka była w chwili rejestracji zamówienia.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

10. Za zamówione produkty Kupujący może zapłacić wybierając jedną z dostępnych podczas składania zamówienia form płatności:
- przy odbiorze: należność pobiera kurier lub listonosz w momencie dostarczenia przesyłki (jeśli wybrane w zamówieniu produkty umożliwiają dokonanie tego typu płatności).
- przelewem bankowym tradycyjnym na rachunek bankowy sklepu.
- przelewem elektronicznym lub kartą kredytową - za pośrednictwem zewnętrznego operatora obsługującego transakcje elektroniczne (jeśli wybrane w zamówieniu produkty umożliwiają dokonanie tego typu płatności).

11. W momencie poprawnego zarejestrowania zamówienia przez sklep dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).

12. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

13. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

14. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w Sklepie Ogrodniczym WIOLETTA, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

15. Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. O zamiarze dokonania zwrotu należy bezwzględnie powiadomić sprzedawcę przed upływem 10 dniowego okresu za pośrednictwem wiadomości e-mail, listownie, faksem lub telefonicznie. Zwrot towaru bez podawania przyczyny jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz kosztu dostarczenia przesyłki do Klienta, czyli całości kwoty na jaką opiewało zamówienie. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt przesłania zwracanego bez podania przyczyny towaru do sklepu ponosi Klient. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych "za pobraniem", oraz przesyłek nierejestrowanych (wysyłanych np. w formie zwykłego listu z uwagi na brak możliwości złożenia reklamacji w przypadku ich zaginięcia lub widocznych śladów otwierania podczas dostarczania).

16. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go poleconą przesyłką pocztową lub kurierską na adres sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

Wróć
Ogórki